snow

Hälsa till Satan!


Lånad

Jag har aldrig varit bra på låttexter.
Man kan faktiskt säga att jag är riktigt usel på detta. Engelska texter är värst. Jag som inte har något att brillijera med när det kommer till det engelska språket tycker det är mycket märkligt att människor överhuvudtaget kan höra vad som sjungs i låtar. För mig uppfattas texten som mummel. Well. Jag har lyssnat på den grymma låten Resten Av Ditt Liv, med Timbuktu, i några veckor nu och tycker att åtminstonne refrängen börjar sätta sig. Och den är bra. Men så kommer vi till den där raden Hälsa till Satan i Höör. Och jag har tänkt på det där. Mycket. Om killen känner hat mot Höör eftersom Satan uppenbarligen bor där. Så häromdagen när jag åker bil med dunkdunkmusik med några vänner så hör jag hur de sjunger Hälsa till Satan. Vi hörs! Och då, då förstod jag. Det förklarar ju allt! Det där med låttexter kan bli väldigt fel men också väldigt kul ibland.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: HIHIHIHIH

HAHAHAHAHAHAHA!!!!



förresten, kan du inte göra ett inlägg om den goda kladdekakan du gjort minst en gång. typ kladdig inuti och lite stel överst. sjuuukt god minns jag, haha :D har velat ha recpetet läääänge!!!!!!!!!!!!

2011-08-30 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0