snow

Hejdå sommarlovet..

.. och hej hösten 2011!! Hur tycker ni att det känns? Jag är faktiskt riktigt taggad för att börja nu. Har gått här i flera dagar och bara väntat på att få börja. Jag är redo att göra det här sista året till ett fantastiskt och minnesvärt sådant. Jag ska försöka njuta av varje dag för jag vet att jag kommer sakna detta sen. Min klass, min skola och kompisarna. Mycket plugg väntar men även massa roligheter. Tänk att jag, lilla jag, ska ta studenten till sommarn? Det känns konstigt...

Nu när skolan och VARDAGEN (rutiner, jag har saknat er!) drar igång blir det mycker lättare att träna. Med rutiner slutar man hitta undanflykter och man planerar faktiskt in träning i vardagen. Skönt! Jag har förätit mig på chips och godis för länge sen och nu vill jag verkligen kööööra! Åh, sitter här och lyssnar på peppmusik som jag blir helt sprallig av!



Sommarlovet har gått alldeles för snabbt. Fast när man tänker på början, midsommar, så känns det som tretusen år sen. Och vädret? Kan det ens kallas för sommarlov när vi bara fick två solveckor? Det känns lite sorgligt att lämna sommarn men samtidigt så brukar vädret vända nu när skolan börjar och det får man se positivt på. Fast vi inte är lediga så kan man ändå njuta. Man får energi av ljuset och påverkas av att det är fint väder. Vi kan förhoppningvis gå barbenta och använda sommarklänningar ett tag till. September brukar vara en fin och somrig månad! Positivt tänkande!

Jag ser fram emot att kicka igång hösten 2011! Massa friskvård, massa träning, massa skratt, massa mys, massa massa massa roligt! Jag är redo! Är du? NU KÖR VI VÄNNER!


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu köör vi!

2011-08-21 @ 14:15:44
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Det blir " Jag saknar dig "

2011-08-21 @ 14:27:23
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0