snow

Kärlek & mat


Lånad

Kommer du ihåg för två år sedan när jag avslöjade att mina föräldrar gått och gift sig?! ♥
 Ikväll har vi firat Kärleken. Det blev med restaurang! Såklart. Bara ätande just nu! Men jag måste säga hur tacksam jag är över mina föräldar. För att de är mina och för att de håller ihop. Puss på er! ♥

Innan dess var jag en sväng på Väla med Karolina. Jag köpte kamelfärgade byxor (vill ni se?) och åt IKEA-choklad. Jag testade en ny grej. Att äta direkt på chokladkakan. Alltså hålla i den och tugga. Sjukt coolt! Kände mig krängig. Sen körde vi tabataträning för att kompensera det hela. Mycket smart! Och precis så som jag vill ha det. Äta gott och träna! BALANS!


Just nu

Nu blir det Allsång På Skansen!


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Jaa nu får vi ju satsa på Måns!! Han har ju klippt sig ;) Och jag vill se vad du köpte :D

2011-08-09 @ 23:16:00
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0