snow

LISEBERG! ♥



Åh, är inte Liseberg det bästa som finns?
Jag har spenderat denna torsdag på detta fantastiska ställe. Perfekt väder, max 25 minuters kötid och med sällskap av några fina vänner. Adrenalinkicken är så sjukt underbar! Höjdskräcken är helt magisk. Ganska läskig men det ser ju tusen gånger värre ut när man står på marken och kollar upp på alla dinglande ben. Och Balder, älskade Balder! Hur härligt pirr i magen får man inte av den? Som avslutning åkte jag Flume Ride. Och hjälp vilken våg som sköljde över mig. Men det hör ju till! Sjukt roligt! Wiii! Liseberg, jag älskar dig!

Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Hur blev det att ni åkte igår och inte på söndag? :)

2011-08-19 @ 11:52:27
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Maja

vågade du dig på att åka AtmosFear? ;P

2011-08-19 @ 12:29:19
Postat av: Annie

Maja: Nej jag vågade aldrig mig på den ;)

2011-08-19 @ 23:01:26
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0