snow

Måndagspepp!



Monday.
 Yey! Eller vad säger ni? Finns det måndagsdepp i någons hjärna? Jag har det i tre minuter. Det är de första minuterna när jag vaknar på måndagsmorgnen. Usch, så segt att gå upp. Men när det väl är gjort och jag står i duschen känns det bra igen. Man vaknar till liv. Så istället för måndagsdepp tycker jag vi kör på måndagspepp! Ny vecka, finns massa att göra och med rätt inställning kan just den här veckan bli den bästa! Man får gärna längta till helgen bara man inte gör det för mycket. För då missar man resten av veckan. Det är vardagarna man ska göra till fest! Det ska jag verkligen tänka på den här terminen.

Idag var det lite kallt med shorts. 14 grader. Tre veckor kvar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig bild!

2011-08-29 @ 18:39:36
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0