snow

Mode..

.. visst är det härligt? Men det är en sak som jag har lite svårt för när det kommer till det här med mode. Modeveckan är i full gång i Stockholm just nu. Jag följer ett par bloggar som visar bilder där ifrån och jag säger det då. Alltså varför finns det inte en enda mun som ler på alla dessa bilder från visningar hit och dit? Är det att man är lite bättre än alla andra och ska ha huvudet högt som man ska se så där stel ut för? Eller vad beror det på? Jag fattar inte grejen!


Lånad

Igår var jag och Karolina inne i butiken Spirit Store. Du vet märkesbutiken där det inte går att hitta plagg för iallafall under 700-kronorsstrecket. När jag var där inne igår blev jag förvånad. Det är första gången jag går in i denna butik, well har väl bara varit där ett par gånger tidigare, som det inte är den här överfina, stela stämmningen. För oftast är butikbiträdena så där märkvärdiga och alldeles för fina i kanten för min smak. Men alltså, inte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0