snow

Onsdag med massage


Lånad

Halloj!
Hoppas allt är bra med er! Hos mig är det solsken (i sinnet) och jag har precis landat efter en dag i skolan. Jag började dagen med beachvolleyboll! Riktigt kul! Och nu i eftermiddag har jag påbörjat en massagekurs! Idag gick vi igenom ryggmassage. Det är mycket att lära och väldigt annorlunda jämfört med vanliga lektioner. Det roligaste med den här kursen är att man får öppna ett spa! Göra det fint med ljus, stenar och blommor, få kunder, planera, massera och få umgås med klasskompisar. Om några veckor öppnar vi! Ska bli så mysigt att vara där i höst när det är kallt och mörkt ute. Massa levande ljus och härlig stämning! Längtar! Nej nu skriker min mage efter mat. Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare och pommes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh vad mysigt det låter! Får man komma någon gång? :) ;)

2011-08-24 @ 18:23:05
Postat av: Kusin vitamin

2011-08-24 @ 18:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0