snow

Pannkakor + Beck



Nej, vad händer med mig?
Jag var en riktig soffpotatis igår och tyckte det var otroligt härligt men var väldigt bestämd med att det BARA var igår det skulle vara soffläge. Men vad hände med den här måndagen då? Jo, precis samma sak! Ett enda slappande och ätande. Det blev pannkaksfest med min pannkakskille! Också en Beck-film. Och det är ju, i och för sig, hur skönt som helst att bara ta det lugnt och inte anstränga sig men någon måtta får det va. Därför ska jag och Lina ut och gå en riktig powerrunda nu och sen ska vi göra tabataträning. Vare sig hon (eller ja, jag) vill eller ej. 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh herregud vad sugen jag blir! Ska nog göra pannkakor när jag kommer hem...

2011-08-09 @ 13:04:59
URL: http://happyhannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0