snow

Sommar, och inget annat



En sak som jag stör mig väldigt mycket på just nu är bloggare som skriver att hösten är på intåg! Kom igen! Vissa går på semester nu. Ska jag vara helt ärlig känns det som det var i måndags mitt "riktiga" sommarlov började. Jag har varit sjuk och jobbat så nu äntligen är jag frisk och ledig! Njuter till fullo! Det tycker jag alla ska göra. September brukar vara en varm och solig månad. Alltså är det två månader kvar av denna härliga sommar! Herrejösses, sluta tjata om stickade koftor och kalla vindar nu, mitt i allt det gröna och somriga! Lev HÄR och NU, för denna dagen kommer aldrig i repris.

Jag såg ett stjärnfall inatt. Det var magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0