snow

Spapremiär & Barbent

Hej vänner! Jag har lite fredagsfeeling redan nu! Har gått till fem hela veckan men imorgon är det andra bullar. Lång sovmorgon och endast en lektion. Riktigt skönt! Idag har jag fortsatt träna på massagen och nu börjar den sätta sig. Klassisk ryggmassage. Det bästa med att man tränar på varandra är att man får massage på lektionstid! Idag har jag fått veta att den 15 september öppnar Spa Naturell!!! Med bland annat mig som massör! SÅ KUL! Men samtidigt nervöst och läskigt. Tänk om jag börjar skratta, behöver nysa eller glömmer hur jag ska göra samtidigt som min kund ligger på massagebänken och försöker slappna av..



En annan sak som händer (eller ja, som avslutas) den 15:e är min barbentsperiod för det här året! Jag har liksom slått vad med mig själv att jag ska klara av att gå barbent fram tills dess. Tror du jag klarar det? Jag vill nämligen behålla kvar sommaren så länge som möjligt. Och att klä sig somrigt och på så sätt fördröja tighta jeans och koftor och därmed hösten gör jag mer än gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0