snow

Stranden, vågar jag?!



Jag satte klockan denna vackra morgon. För visst är det knäppt att sova bort en sådan här otroligt fin morgon? Sommar på hög nivå! Jag och Cindy tog en promenad på trekvart. Riiiktigt härligt! Och nu är jag precis klar med damsugning av huset. Det måste vara det tråkigaste som finns. Lätt! Effektiv morgon! Nu då?

Det är knappt att jag vågar åka till stranden med tanke på hur den här blåa, klara himlen svek mig igår. För just vid den här tiden igår var det precis lika soligt och lika mycket 23 gradigt varmt. Men okej, stranden, du får en till chans och tar du inte denna kommer jag inte vara dig trogen. Jag kommer aldrig komma tillbaka. (Haha, visst va!)

Kommentarer
Postat av: ida

härlig bild !

2011-08-05 @ 00:48:23
URL: http://madebyida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0