snow

Torka & Mat

Känner mig verkligen som världens tråkigaste bloggare just nu! Det händer mycket men jag tar inga bilder så då är det inget kul att blogga om.. Har du några önskemål Bloggis, vad du vill läsa om, så bara kom med dem! Jag blir tacksam över förslag nu så här mitt i torkan..

Just nu består mina dagar av att ÄTA! Pommes, vad jag trycker i mig! Det är allt ifrån restaurangbesök, till pizza, till chips, godis och glass. Ikväll, till exempel, åt jag fläskfilé på Pepelino. Sen gjordes det ett besök på Maxi där det inhandlades godis. Efter det blev det chips och popcorn till Jag, Du & Dupree. Bra film det där! Och det är gott att äta gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska bara veta vad jag äter..

2011-08-08 @ 02:51:44
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0