snow

Kamelfärgat

Usch, känner mig inte alls rolig på bloggfronten. De där byxorna som jag pratat om i de senaste tretton inläggen (ja, bara där hör man ju hur allvarlig denna bloggtorka är) har jag nu fotat. Byxorna kommer från Spirit Store och kostade 1300 kronor.



Vad säger du om detta väder? Att man blir trött är ju bara förnamnet. Det finns så mycket mer energi inom en när det är sol! Men just nu känns den långt borta.. En härlig grillkväll på stranden hade inte suttit fel. Men pooostivt tänkade nu! Jag har städat i flera timmar. Fart runt, runt här hemma med musik på hög volym! Så här fint och nystädat hade det inte varit om det hade varit fint väder hela dagen. Då hade här varit sandigt och stökigt..



Kommentarer
Postat av: karro

HOST! hm för 199 kr, myttare!

2011-08-12 @ 08:51:44
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0