snow

Nystädat rum & Cindy



Godkväll! ♥
Sitter här på mitt dammfria rum och njuter av att ha det nystädat! Efter frukost satte jag igång städmusiken, öppnade fönstret, tog fram dammtrasan och klev i städoverallen (nejdå, riktigt så långt gick jag aldrig) och röjde ordentligt på rummet. Cindy låg i min säng, inspekterade mig och såg till att jag inte missade en fläck. Till och med gadroben fick sig en omgång. Så nu ligger alla t-shirtar, tröjor och linnen i färgordning, allt är vikt snyggt och prydligt, klänningarna hänger på klädstången och jeansen ligger i en låda för sig. Allt är på sin plats! Jag kan gärna ha det stökigt på rummet så länge gadroben är städat. Men just nu är här städat överallt och inte ett dammkorn i sikte. Så skönt!




Och efter flera timmars städande är både Cindy och jag trötta. Så nu säger vi godnatt till vart enda en av er, mina fina läsare! ♥


Zzzzz


Kommentarer
Postat av: karro

åh människa, hur pallar du?? haha

2011-08-18 @ 08:44:06
URL: http://karolinaae.blogg.se/
Postat av: karro

kom och städa till mig men, hinner inte idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-18 @ 11:05:58
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0