snow

Barbent, nu?

Jag har haft en lång dag i skolan och ännu en sådan väntar. Med andra ord: jag är trött och kan därför inte lova att det här blogginlägget kommer bli bra. Till en annan sak. Det här med att gå barbent. Jag kan säga att jag har kört på en nödlösning igår och idag (som fanns med i mitt muntliga barbentsavtal med mig själv). Med nödlösning menar jag långa vita byxor. För om det är skitkallt (12 grader) så får jag ha långa vita byxor.



Men jag hoppas kunna återgå till barbent imorgon. För jag vill inviga hösten barbent. Det är väl rätt bra? Föresten, det tar emot att säga höst. Urrk. Men det är okej. Tror jag. Är så trött så jag orkar knappt tänka om det är bra eller dåligt. Och det är kanske lika bra det. Fan vad jag babblar. Usch vad jobbig jag är. Nu ska jag kolla på TV, kolla på regnet som fullkomligt öser ner och dricka te. Äsch te:et skiter jag i. Men det hördes jäkligt bra. Gjorde det inte?

Kommentarer
Postat av: Johanna

så fint med rutig skjorta :-)

2011-09-01 @ 11:36:36
URL: http://jlundegardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0