snow

Äkta jullov

Hejsan mitt i natten! Det märks verkligen att det är jullov för jag har ingen som helst koll på vilken dag det är! Väldigt skönt nu när jag tänker efter! Och att klockan är mycket bryr jag mig inte ett skvatt om för jag har ändå ingen tid att passa imorgon! Härligt härligt!



Just nu har jag inte mycket motivation och inspiration till att ta kort. Det är verkligen stengrått ute och solen går ner lika fort som den gick upp. Men för att ha något att komma med har jag tagit kort på några söta, små krämer jag fick i julklapp. De doftar blommor och man behöver ingen parfym när man smörjt in sig för dessa räcker gott.

Nu är det bara några dagar kvar av det här året! Det känns jättekonstigt. Det började ju nyss?! Har du hittat någon rolig sammanfattning-av-2011-lista? Jag tycker det är så jobbigt att fylla men det är så kul när andra gör det så jag får se om jag orkar. Återkommer!

Kommentarer
Postat av: hemliga marre

krämerna lukta väldigt gott vad jag kände igår iaf! härlig julklapp!

2011-12-30 @ 12:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0