snow

Armband & fotokurser





Julen kom och gick och det känns som allt varade i fem sekunder.
Igår firade jag julafton med min familj, mina kusiner och mormor och morfar. Väldigt trevligt! Så trevligt att vi inte hann till kyrkan. Samma sak som förra året alltså. Jaja. Nästa år kanske?! I julklapp fick jag det fina armbandet som jag nämnde för någon vecka sen. Enkelt och snyggt i brunt läder. Passar till det mesta. Jag fick också ett kurspaket från en fotograf jag verkligen beundrar. Det ska jag sitta och pilla med tills det är dags att träffa tjocka, feta släkten. Igen!


Kommentarer
Postat av: essay rater

This is a good bracelet. I want find place where I can buy it.

2011-12-27 @ 13:06:35
URL: http://essayfast.com/essay-check.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0