snow

Årslista 2011



Gjorde du något i år du aldrig gjort förut?
Ja! Kört bil, spelat tvärflöjt och sjungit inför hela skolan, varit ute på krogen (hatar fortfarande det ordet), hållt i ett projekt och sprungit Englamilen.

Höll du något av dina nyårslöften? Nja. Jag skulle bli bättre på att laga mat. Det gick.. hur ska man uttrycka det.. sådär.

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha av år 2012? Det finns en del oviktiga saker som en soligare sommar, en resa, mindre förkylningar o.s.v. men inget som jag sätter något större värde på.



Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, att påsklovet byttes ut till sommarlov och mitt betyg i Engelska B.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Chris Medinas What Are Words och Rihannas We Found Love.

Vad du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I januari var jag ledsnare än vanligt men annars har det varit ett glatt år!

Vad önskar du att du gjort mer? Njutit mer av de härliga stunderna. Det är lätt hänt att man har mycket planerat och att man inte riktigt "lever för stunden" utan tänker för mycket på nästa. Det är synd.

Hur tillbringade du julen? Jag firade med mamma, pappa, Adam, mina kusiner och deras familj och mormor och morfar. Vi åt julmat, kollade på Svensson Svensson och öppnade julklappar.



Blev du kär i år? Jag var redan kär. ♥

Favoritprogram på TV? Bonde Söker Fru - LÄTT!



Bästa boken du läste i år? Åh, jag kommer knappt på någon! Jag älskar att försvinna in en bok men tyvärr prioriterade jag inte det i år. Men Sarahs Nyckel var en av de bästa även om den skrämmer mig! Filmen är lika läskig! 



Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En digitalkamera.

Något du önskade dig men inte fick? Jag minns inte om jag önskade mig något mer.



Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag var i skolan en liten stund men hade feber så fick åka hem. Usch, usch, hatar att vara sjuk! Åt några panodil och några kompisar kom hit och firade mig!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, men inget stort jag kan komma på.



Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Ja, jag försökte ju att "tuffa till mig" men kom fram till att det är ingenting för mig. Jag ska klä mig smågulligt helt enkelt.

Vad fick dig att må bra? Min familj, mina vänner, träning, min klass, god mat och havet.

Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, Rybak?



Vem saknade du? Malin. Hon kan gott komma hem nu.

De bästa nya människorna du träffade? Jag har kommit flera "hejhej-kompisar", som jag kallar det, närmare och det känns väldigt kul!



Årets sötaste? Min fina hund. Hon är alltid lika söt och får mig alltid på bra humör! Hon har varit sjuk från och till i år så jag hoppas 2012 bringar henne tur! ♣

Årets besvikelse? Grisförkylningen som tog tusen år på sig att lämna min kropp!

Årets bästa? Den sista sommarlovsveckan som jag egentligen skulle jobbat men som jag fick ledigt på grund av det dåliga vädret. På måndagen när jag vaknade var det 23 grader och strålande sol! Så istället för jobb fick jag avsluta sommaren med en härlig vecka med bad och sol! Det var bäst!

Årets snällaste? Min mormor. Hon är så fin hon.

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh.. :( Jag kommer snart! Snart snart! <3

2012-01-02 @ 06:12:09
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0