snow

Bilder från terminen!


Jag startade terminen med att ha en deal med mig själv att gå barbent till mitten på september.

I mitten på terminen tog vi klasskort vilket resulterade i det här. Anti-friskvård.

Det har blivit en hel del pluggande. Bland annat naturkunkskap. Här visar jag kärleken jag känner till det.

Efter novemberlovet skulle alla hålla i vars en idrottslektion. Här är min musiklista till mitt boxningspass.

Jag har spenderat väldigt många timmar på skolans spa där jag har fått lära mig hur det går till att driva en egen spaanläggning. Jag tror det är detta jag kommer associera med trean.

Terminen avslutades med att vara med i luciatåget och att spela flöjt inför hela skolan. Något jag aldrig trodde jag skulle göra! 

Så här sammanfattar jag min termin! Tänk, nu ska jag inte gå mer i skolan det här året!
Avslutningen vi hade idag gick bra. Alla på skolan samlades i matsalen och jag och min lilla minikör sjöng två låtar som vi lärde oss igår. Det gick helt okej och det kändes så skönt för jag var inte ett dugg nervös när jag väl stod där framme. Jag har verkligen fått träna bort min scenskräck de senaste veckorna! Ikväll väntar julfirande med släkten och klassfest och utgång! Allt på en och samma gång! Ska bli kul! Och tänk, nu är det jullov! Och imorgon är det lillejul! Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0