snow

Jag vill önska dig...



.. en riktigt GOD JUL BloggisTrots att det är 7 plusgrader och känns som vår i vinden så får vi ändå skapa julkänsla. Jag hoppas att det kommer en jultomte och besöker min släkt ikväll även om ingen är tomtetroende. Det är så mysigt och om något ger julstämning så är det ju jultomten! Inatt ska jag gå i kyrkan. Det gjorde jag en gång för flera år sedan och det var hur härligt som helst! Jag sänder en stor julkram till dig, vart du än befinner dig - Ängelholm, Kentucky... Alla ställen på jorden!

Bilden är lånad.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh, kära nån. Ta mig till den svenska julen! Puss på dig Annie. och GOD JUL! Saknar dig så. Du är bäst!

2011-12-24 @ 16:00:36
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Cheap Transcription

It's can be a good postcard for friends.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0