snow

Julbestyr



Här hemma fixas det med julklappar.
Mamma slår in och det är hemlighetsmakerier med stängda dörrar. Ganska mysigt måste jag säga. Idag hade vi julpysseldag i skolan och passande nog valde snön att lägga sig som ett vitt täcke över marken och trädgrenarna så vi fick riktig julfeeling! Härligt!

Imorgon ska min klass och parallelklass sjunga för hela skolan, igen! Rektorn tyckte vi gjorde det så bra på lucia så hon tyckte gott vi skulle sjunga på avslutningen också. Egentligen tror jag att det är så att det är ingen annan som vill ställa upp så då får vi helt enkelt göra det. I eftermiddags bestämdes det vilken låt vi ska sjunga. Och den låten, ja den låten har jag aldrig hört förr. Så det kan gå hur som helst imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0