snow

Kommentarer och min önskelista

Tänkte preeecis skriva att ni aldrig kommenterar men så kikar jag inte här och jag har fått fem nya kommentarer! WOW! Tyvärr, stort tyvärr, var 4 av 5 "hej, jag har skrivit ihop en liten vitsig kommentar som jag kopierar och skickar till att bloggar jag går in på". En hälsning till dig som känner dig träffad: KÄRA SÖTA RARA PUSSUNGE VAD ROLIGT ATT DU VILL GÖRA REKLAM FÖR DIG MEN SNÄLLA, INTE PÅ MIN BLOGG!



Så. Nu fick jag det sagt. Idag har jag varit på stan med farmor. Vi hade vår årliga shoppingrunda. Vi handlade julklappar till mig som jag redan har glömt bort att jag ska få. På min önskelista står bland annat en jeansskjorta, ett svart skärp, prenumerationer (älskar att få det! Aktiv Träning är en superbra sida med bra träningstips så den tidningen hade varit rolig att få eller en bra tjejtidning) och ett webbpaket med kamerakurser från fotografen Emelie Ohlsson! Puss!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Åhh vad rolig att du får en kamrakurs av Emelie!! :D Lyllos!

2011-12-10 @ 21:15:33
Postat av: Malin

Love you to the moon and back min vackra fru! :D

2011-12-12 @ 04:34:57
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0