snow

Tisdagskvällstankar

Jag har hög musik i öronen och har lyckokänsla i magen! Det är något magiskt med bra låtar - de framkallar lyckorus! Härligt! Idag har jag haft en väldig lugn dag i skolan. Bara två lektioner! Bland annat luciaträning som jag skrev om innan. Jag ska spela tvärflöjt till låten Ängeln I Rummet. Väldigt fin låt. Men jädra vad nervöst! Fattar inte varför jag gör det här.. För någon helg sen när vi hade uppspel skakde jag ju så mycket i benen att jag knappt kunde stå upp. Och då stod jag ändå inte där själv och spelade.. Jaja, det blir nog bra..



Igår tog min bara-snusklubb-och-popcorn-period över. Den gick väldigt bra och den kändes alldeles lagom lång och onyttig. Men nu är det andra bullar. Cyklade till Willys direkt efter skolan igår och handlade godis! Åååh, laktris är så gott! Nu blir det Bonde Söker Fru med min godispåse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0