snow

Jippi, det är måndag!



Jag var på spinning ikväll - själv - Maja!
Tycker gott du ska klappa mig på axeln för min insats. Spinning + träna själv på Friskis = två saker jag ogillar. Annars så har dagen varit en ganska vanlig dag. Förutom att det har snöat och att vi har haft luciaträning i matsalen (bara en vecka kvar!). Imorgon väntar plugg, plugg och mera plugg. Och detta är bara upptakten. Jag inväntar nämligen en riktig helvetesvecka! Hur mycket som helst i skolan! Men snart är det jullov! Med ett leende och sol i hjärnan kommer veckorna gå så mycket lättare! (Måste peppa mig själv!) Nu ska jag ladda upp inför imorgon med må-bra-musik! Önskar dig en fin tisdag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0