snow

Vårt luciafirande




Jag trodde jag skulle dö.
Men det gjorde jag inte. Jag spelade tvärflöjt istället. Och jag känner mig så stolt och glad över mig själv för att jag klarade det! Alla sjöng två verser av Ängeln I Rummet och Mathilda i min klass sjöng två själv och jag spelade mellan verserna. Ska se om jag hittar något litet klipp för vet att det filmades in. Men vad ska jag göra nu????! Jo, jag ska ha världens bästa dag! Och idag fyller föresten världens bästa år! Men jag tänkte att han får ett eget inlägg. GLAD LUCIA Bloggis! Och mina fina kusiner: när jag spelade låten tänkte jag på er - Ängeln I RummetPuss på er!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

<3

2011-12-13 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0