snow

Äventyr på Friskis



Har jag sagt att jag älskar att ni kommenterar!?
Nej, jag tror jag har glömt att berätta det! Det blir mycket roligare att blogga när ni är med mig!

Jag sitter här med en alldeles underbar känsla i kroppen. Kul med gym, jag gillar verkligen det! Dagens träning slutade på ett litet annorlunda sätt. Jag och Maja brukar låsa in våra saker i ett skåp. Och det gjorde vi även idag. När vi vara klara och skulle gå hem så kunde vi inte få upp skåpet (det är ett nummer-lås). Det var helt omöjligt! Efter en halvtimme (!) fick vi kalla på en som jobbar på Friskis. Och efter ett tag kunde han få upp det! Det märkliga är att låset hade bytt nummer under tiden vi tränat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0