snow

Dagens tips - deodorant

Okej Bloggis, det är lov! Det är skitkallt ute idag. Jag har inte vågat öppna dörren för jag vet att min hud kommer knottra sig så mycket att man kan tro att jag är en gammal apelsin. Blä. Jag ska alldeles strax åka till stan och köpa en ny deodorant. Den ser ut så här.



Och kostar en förmögenhet. Ingen normal människa lägger 220 spänn (ja, du läste rätt) på en deo. Men jag, jag är inte normal. Det är tråkigt att lägga pengar på en sak som ingen märker av (well, om jag hade luktat äckligt så hade man lagt märke till det). Den här deodoranten är något ut över det vanliga och värd vartenda öre! (Jag har testat ett tio-tal olika deon och alla är skräp jämfört med den här!) Dagens tips alltså!

Kommentarer
Postat av: Malin

he he. ingen normal människa lägger 220 kr på en deo...

2011-02-21 @ 13:55:40
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Hannah

220 spänn! Du är inte normal Annie...

2011-02-21 @ 19:27:13
URL: http://hannahwagner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0