snow

Dumma Melodifestival



Såg ni det igår?
Det är ju så roligt! Hehe. Men igår alltså, vad hände? The Melody Club skulle ju gått direkt till final och istället kommer de på en sjunde plats. Sånt gör mig så sur och jag tappar förtroendet för vårt land när vi röstar ut de bästa. Vem gillade du mest? Säg, jag vill veta! Jag sitter och lyssnar på deras låtar nu på Spotify, för att sörja det tragiska som hänt. Och shit vad många hits de har gjort, riktigt grymma. Nu lyssnar jag på en låt som alltid var med på kickboxningsträningarna förra året och nu kan jag inte lyssna på den utan att jag ser Friskis, boxningshandskar och ledaren framför mig. Kul det där tycker jag, att vi associerar (oj, heter det verkligen så?) musik med känslor och olika händelser. Kul!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Okej, om du vill veta vem jag gillade igår var Linda Bengtzing man blev glad av den och Lasse Stefans sen gillade jag lite the melody club. Men jag tyckte att det var sådär bra igår. Hoppas att allt är bra med dig!

2011-02-27 @ 12:08:37
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: WAAA

Hejsan din lilla plutt!

2011-02-27 @ 13:31:04
Postat av: Maja

Håller med! Melody club va ju givna! Jävla skitsverige...

2011-02-27 @ 14:52:25
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/
Postat av: Anonym

no offense, men vore det inte bättre om Melody Club började sjunga lite renare först? :P

2011-02-27 @ 20:49:14
Postat av: Annie

Hehe. Jag hörde inte falskheten. Men visst visst. De kan de ju göra ;D

2011-02-28 @ 20:16:58
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0