snow

Facebook



Godmorgon Bloggis
! Allt väl idag? Det är ju fredag. Jag sitter här och lyssnar på James Blunt och funderar på om jag kan det jag behöver kunna till dagens prov i samhällskunskap. Hm? Det ska nog gå bra!



Jag är fortfarande lite i chock efter en liten rolig sak som hände igår. Ni vet Facebook? Alla har ju olika åsikter om den sidan och jag har ganska delade meningar. Men en sak som är häftig (och som ingen kan ta ifrån mig attt jag tycker är bra) är att man kan hitta sina gamla kompisar (ja, jag vet att jag bara är 17).

Igår kom jag att tänka på en av mina bästisar från dagistiden. När jag skrev in hans namn så kom han upp - och det stod att vi hade 26 gemensamma vänner. När jag får se hans profilbild så blir jag helt chockad. Den här killen går på min skola. Jag har sett han flera gånger i veckan - i ett och ett halvt år och jag har aldrig, för en sekund, tänkt att det skulle kunna vara Han! Shit alltså..


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Jag gillade också den jättemycket! Jag ska också ta en sån bild ;) Det får vi göra i sommar :D ses i morgon!! Pusss

2011-02-18 @ 18:55:27
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0