snow

Fredagskvällstankar

God kväll! Jag sitter här och pillar med min bloggdesign och jag behöver Din hjälp. Ser du den nya stilen på rubriken? Jag älskade min gamla men tydligen var det bara jag som kunde se den, det är därför jag ställer den här frågan. Så säg, vem ser den, vem ser inte den? Den ska ha bytts ut till en granitfärg också. Tryck på F5 om du inte ser och kolla om det funkar då. Det är ju rätt tråkigt att ändra på sakerna här om det bara ändras på min dator. Hehe.



Hur har du det annars ikväll Bloggis? Min är så lugn sååå! Det var tänkt att en tjejkväll skulle bli av men en av töserna är nyss hemkommen från Stockholm och var tvungen att repa sig lite (eller ja hennes föräldrar som uppmanar henne att andas i två sekunder. Jag känner igen det där ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi! ;)

Du, jag hjälper dig gärna. Men det är så svårt att förklara det här, måste visa dig i verkligheten.. Kanske på söndag? (imorn)

2011-02-26 @ 16:15:10
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0