snow

Godmorgon världen! Det är söndag!



Bilder från igår då vi var hemma hos Mormor & Morfar! Eller Farmor & Farfar som Ebba envisas med att säga.

Ja, minsann, det är söndag! Och jag, Annie, tycker för en gång skull om denna veckodag. Kan det beror på att jag är ledig imorgon? Hihi. Det känns underbart! Jag ska lägga skolan åt sidan och bara njuta av Livet! Hade ni en bra lördag föresten? Såg ni Melodifestivalen? Jag och Ebba satt och skrek när Saade gick vidare! Jag gillade  även de blå gubbarna som sjöng dansbandlåten! Kul att en lite annorlunda låt gick till final.




Solen skiner idag. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: F E B R U A R I T J E J

Vad ska du göra idag? :)

2011-02-20 @ 13:13:39
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0