snow

High Chaparall

Jag måste säga att jag gillar indian-stilen. Fransar, brunt, turkost och mocka är coolt! Så jag har bestämt mig för att min gadrob ska få innehålla indianinspirerade kläder i sommar. Jag har på mig en franströja som jag fått låna av Karolina, ett skärp (!) i håret med en fjäder i och smycken.

Mitt i allt fixande kom jag på att jag, nu så här tio år senare, kan ha användning av mitt High-Chaparall-halsband som jag köpte där någon gång i början av 2000-talet. Jag och Maja hälsade på vilda-västern-världen och var mycket stolta över våra fynd som vi gjorde. Jag köpte ett blått och Maja ett gult. Jag kommer ihåg att jag var livrädd för alla pang-pang-ljud (ok, det är jag väl fortfarande. Men i en mildare grad, tack och lov). 88% av tiden satt mina fingrar i mina öron för att dämpa oljudet. Men vilket coolt ställe ändå.. Indianer är coola!


"Biffarna" på High Chaparall.
Mitt coola indian-halsband.


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Du får ta ett kort på dig så vi får se hur du såg ut på maskerad festen :)

2011-02-05 @ 19:09:22
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: biff

Åhh vad jag älskar den första bilden! :D

2011-02-06 @ 00:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0