snow

Klassträff & magisk penna!

Godmorgon! (Ja, jag vet att klockan är alldeles för mycket (15.20!) för att man ska kunna säga godmorgon men det känns verkligen som morgon..). Jag har pluggat enda sedan jag vaknade och nu äntligen är jag klar! Skönt!

Igårkväll var jag hemma hos Josse. Vi hade klassträff där. Mysigt att samlas utanför skolan, prata, äta något gott och spela spel. Jag gillar när det känns så där lagom uppstyrt och när man inte ha några förväntingar utan att det bara blir så där trevligt som man önskar.



Jag tänkte föresten tipsa er om en sak (ja, tips-Annie är i stan!). En sån här penna är dunderbra! Jag fick den när jag fyllde år för ett par år sedan och den är lika bra än idag! Det är en nagellacks-borttagnings-penna. Man tar helt enkelt bort nagellack som kommit utanför. Det är bara till att dra den är pennan på lacket och sen säger det viiipps, så är det borta! Himla bra att ha!

Kommentarer
Postat av: Malin

vem fick du den av va? ha, vem? ;)

2011-02-25 @ 17:36:57
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0