snow

Körkortstankar

Okej Bloggis, idag är det en stor dag. Jag ska övningköra för första gången! Alltså fatta, jag har aldrig suttit bakom ratten förr. Jag vet inte hur man bytar olja, hur motorn ska låta eller hur det känns med dragläge (vad är det föresten?). Så alltså, den 5 februari ska något nytt hända. Det känns främmande och konstigt. Men stort och coolt också!

Många jag känner har verkligen gått in för det här med körkortet. Skrivit in sig på körskolan, tagit teori/körlektioner, övningkör varje helg och så där. Men inte jag. Jag sitter under min korkek och luktar på blommorna.



Lite stressad blir jag allt av att de bryr sig så mycket. Men förutom att de påverkar mig lite, så känner jag ingen hets till det här. Jag vet ju att det är en lång väg dit och jag känner ingen riktig motivation till att börja. Jag har skolan i fokus just nu och som en smart tjej i min klass sa: Betygen kan vi bara fixa nu. Körtkortet har vi all tid i världen att kamma hem sen. SMART DÄR! Jag tar till mig det!  

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till Annie. Det kommer gå bra! :)

2011-02-05 @ 12:04:07
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0