snow

Melodifestivalen...

.. är igång igen! Ett uppskruvat tvprogram som man antingen hatar och spyr galla över efter en sjätte lördags kväll med samma skit. Eller så älskar man hela grejen med musikfesten, slagern och alla åsikter! Jag tillhör det sistnämda alternativet.



Så låt mig säga vad mitt musikhjärta dunkade mest för! Jenny Silver! Och henne gillade jag inte för att hon är ängelholmare (fast det är ju lite fräsigt) utan för att hennes låt var så där härligt gläjdande. Det kändes nästan som att ABBA var tillbaka! Coolt! Danny visste man nästan från början att han skulle gå vidare. Jag tyckte hans låt var OK men alldeles för tjatig.

Den andra låten som också gick direkt till final tyckte jag var häftig! Christoffer från Idol 2006 (eller vilket år det nu var..) var ju med. Ebba, du vet den första filmen jag gjorde till dig, där ditt huvud är inklistrat i Se & Hörs idolsida? Det är Christoffers hår du har där! Coolt va?


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag hoppar också träningen imorgon, ska ändå ta gardacil spruta då

2011-02-06 @ 17:18:46
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Hahaha!!! Ja nu kommer jag ihåg! Gud vad coolt :)

2011-02-06 @ 18:14:17
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0