snow

Ny header & stan

Okej Bloggis, jag har haft damp på denna dumma blogg idag! Jag har suttit i säkert fem timmar och försökt få bilderna större. Och efter dessa fem jobbiga timmar så har jag fått bilderna en storlek större! Lyckat! Ja ja. Jag ändrade header också. Vad tycks? Jag är inte helt nöjd. Ska försöka fixa en som känns mer jag snart. Men det tar jag en annan dag. Vad har ni gjort idag? Kan ni gissa var jag har spenderat min dag?



RÄTT! Jag har hängt på stan. Alltså, jag trodde knappt jag kunde säga detta, men JAG, Annie, är riktigt trött på affärer, kläder, ja ALLT som har med stan att göra! Nu blir det inget mer stanbesök på ett bra tag framöver (jag gissar att det tar max en vecka innan jag är där igen).

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om ett fint tandsmycke i 28k guld i min blogg nu:)

kram Joanna

2011-02-23 @ 20:54:25
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Malin

SKITSNYGGT Annie! Och nu ser man ju sidan också :)

2011-02-24 @ 09:08:45
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0