snow

Topp 3 på intressantaste-inlägg-listan

Godkväll mina vänner! Jag sitter här på mitt rum och lyssnar på Shakiras skiva Sale El Sol, mysig musik. Jag noppade precis mina ögonbryn (anteckna!) och jag råkade slita bort lite hud istället för hår - skönt! Jag har även precis putsat mina silversmycken. Jag fick ett sånt fint smycketräd i julklapp och tänkte att det skulle vara roligt att hänga upp alla smycken där. Men nej.. Jag putsade dem för bara några veckor sen så skenet från dem gick enda till Kina men de har redan brunat.. Så nu efter att ha putsat dem, igen, var var det bara att slänga ner dem i smyckesasken. Gud, vilket jobbigt liv jag lever!

Nu ska jag äta middag. En riktgt söndagsmiddag blir det här ikväll. Kött, sås och potatis. Jag är inte så glad för sån här "gammelmat" (som jag kallar det). Gillar vårt lands traditioner men tummen ner för svensk mat. På tal om potatis så gillar jag Håkan i Sunes Jul. Jag försökte föresten immitera Håkans "hej hej" som han säger i den här videon. Kolla tiden 7.51. Visst är jag en bra immiterare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0