snow

Tröttis



Goddag torsdag!
 Några havsbilder från helgen bjuder jag på idag. Jag hade idrott i skolan och körde på ganska bra. Efter det har jag varit som en zombie! Nu ligger jag på sängen och om jag slutar underhålla mig med något kommer jag somna. Tror jag ska slå igång ett program på webb-tv. Man får vara trött ibland!

Jag har inget roligt att skriva. Eller jo det har jag för jag har alltid något roligt att skriva. Men idag orkar jag inte. Tog bort inlägget från imorse efter att Malin påmint mig om att inte klaga över småsaker. Tack Malin! Nu kilar jag från dig Bloggis. Jag tycker vi ska kramas mer! För man vet aldrig när den sista kramen blir kramad. Haha, okej, det hördes konstigt. Men mer kramar åt folket! Okej? Du fattar vad jag menar. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0