snow

Dagens bildskörd



Hallojsan!
Då var det redan onsdag. Den här veckan går kvickt. När jag kom hem från skolan hade jag en timme över så tog några bilder och sedan satte jag mig och trixade med redigeringen. Inte helt lätt.. Men träning ger färdighet som det heter! Så bilderna i detta inlägg är alltså dagens bildskörd.

Idag hade jag en riktigt lyxig skoldag. Jag slutade klockan tolv! Skönt! På schemat stod drama (vi får massa olika uppgifter som går ut på att inprovicera och spela teater. KUL!) och svenska (vi kollade på en film som handlade om William Shakespeare, rätt bra faktiskt. The Rose har jag för mig att den heter). 



Sex timmar senare.. Oj, det kom lite saker emellan här. Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Jag har en mysig känsla i kroppen, har hörlurarna i öronen, lyssnar på nervarvnings-musik och sitter omslingrad i en tjock, goooosig (hörde du Lina?) filt. Har du märkt att den glada Annie är tillbaka? Ååh, det känns så skönt! Älskar, älskar den här känslan!


Veckorevyn har kommit idag. Den här gången var det inte något gammalt nummer! WOHO!


Oj nu är klockan mycket! Jag ska slänga mig på soffan och se om det går något bra på tv! Hoppas allt är fint hos dig! Imorgon är det fredag - alltså bara två dagar kvar till helgen! Nu kör vi! Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, snygga bilder Annie! :D Och välkommen tillbaka glada du.

2011-02-03 @ 18:30:02
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Det var roligt inlägg!!!! :D pussss

2011-02-03 @ 21:25:55
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0