snow

Vet du vad jag älskar?


Cindy igår.

Jo, det är när man får ha dagar då allt bara går som på en räls!
Och det är precis så den här dagen har gått för mig! Arbetet som jag gjort på engelskan fick jag VG på och matteprovet, som jag gjorde för några veckor sen, fick jag veta hade gått bra! Historialektionen var dryg men jag insåg att jag gillar historia trots allt. Sen alla dessa småsaker, som kan göra ens dag, har gjort min idag! Träningen ikväll var också extra härlig. Bra musik & bra ledare! Med morgondagen Bloggis, är det något speciellt. Vet du vad? Jo, men vintern övergår till vår. Februari blir mars. Det älskar jag också! Har jag sagt att jag älskar den här dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0