snow

Annie

Annie i min klass (visst är det coolt att vi heter likadant? Haha, det har iallafall jag alltid tyckt. I början tilltalade jag inte Annie med just Annie utan sa alltid Du. Det var kanske inte så trevligt sagt men det kändes så konstigt att säga Annie. Precis som att jag kallade på sig själv. Som tur var kände Annie likadant och sa samma sak till mig. Det var rätt skönt, för på så sätt har jag aldrig behövts känna mig oartig med att tilltala henne på det viset. Okej, detta börjar bli en löjligt lång parantes nu) har en übercool ryggsäck! Och nu, nu har jag hittat en riktigt snygg, inte likadan, men ändå en ryggsäck. Och om jag kommer till Topshop så ska jag banne mig slå till. Men så länge får den vara min dröm.


Annie, Annie och Karolina



Nu har jag sagt Annie så många gånger att det inte hörs som ett mänskligt namn längre.. Helskum känsla. 

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Riktig cool väska! Nu vill jag också ha en sån när du visade Hanna och Jonhs gamla blogg och när du visa denna! :D Cooolt!

2011-01-06 @ 15:02:21
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0