snow

Brandlarm

Goddag onsdag! Imorse hade jag drama. Vilket roligt ämne det är! Helt plötsligt gick brandlarmet och det blev värsta karusellen som det alltid blir när larmet går. Det känns som att 99 % av alla gånger larmet går är det bara övning. Men jag fick höra att det faktiskt inte var så den här gången. Som det kan bli! Har ingen aning om vad som hände sedan. Men så vitt jag vet står skolan kvar så det var nog ingen fara.



Jag känner mig lite låg just nu. Det är några saker i skolan som tynger mig. Sådant skit som man egentligen inte ska lägga så mycket energi på. Men så gör jag det ändå. Jag känner för att träna så att jag kommer på andra tankar. Så ikväll blir det spinning. Hoppas att den kan ge mig lite ny energi! Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

mattanterna hade bränt mat i köket ;) så det var inte ens i skolbyggnaden ;)

2011-01-28 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0