snow

Bye bye julen!



Kan du se något nytt i bloggen?
Jo men visst. Jag har ändrat bild  - header som det heter på bloggspråket. Känner du också att när jul och nyår är över vill du att julen ska bort? Allt julpynt kan viras in i tidningspapper igen och åka ner i sina kartonger. Jag satte igång en jullåt - Happy Xmas - igår. Men det kändes så fel att jag var tvungen att avbyta låten innan ens John Lennon hade kommit till refrängen. Jag vill ha vår, vår, vår nu! Hade, utan problem, kunnat ha vitsippor och vårsolstrålar på mina kinder.. Skönt att det inte stämmer som de sjunger i den där låten att julen varar enda fram till påska. Då hade jag smällt av!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Tack söta du! :D

2011-01-07 @ 21:11:47
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0