snow

Cindy hos vetrinären

Hejsan! Jag har precis kommit hem från vetrinären. Jag tror att jag är lite känslig mot pälsdjur. För varje gång jag varit på ett ställe där det finns "lite mer päls än vanligt", som hos vetrinären och som på en hundmässa så känner jag att det kliar i näsan och att strupen känns dammig.



Iallafall, Cindy var där för att ta en 4-års-spruta, eller vad man ska kalla det. Hon var jätteduktig! Sen lyssnade vetrinären på hennes hjärta och, tyvärr, har hon blåsljud. (Jag är inte så haj på det men det är något med att det är hål i hjärtat. Då måste hjärtat anstränga sig mer för att pumpa runt blodet. Detta kommer innebära att Cindy inte kommer orka lika mycket i framtiden och att hon blir lättare anfådd.) Usch! Min lilla gumma!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Haha, ja det har jag! Trodde jag hade berättat det för dig? Köpte den förra terminen precis vid skolstarten men har inte fixat den förän nu. ;)

2011-01-13 @ 23:28:33
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0