snow

Designa framsidan på kalendern!

En sak som jag tänkt köpa nu när det är nytt år är en ny kalender, där man själv får designa framsidan. Jag hittade en igår inne på Bokia för hundralappen. (Ullared fyndade jag en för 15 spänn förra året. Haha. En aning billigare! Fast där fick jag minsann och dar inte bestämma framsidan själv.). Jag valde ut bilder, REDIGERADE dem och satte sedan ihop dem i olika kollage. Himla roligt. En riktig Annie-göra.



Nu har jag sex olika framsidor att välja mellan. Just nu kör jag på snötema. Lite längre fram får något mer våraktigt-tema pryda omslaget. Saken är den att nu kliar det, något fruktansvärt, i mina fingar och jag vill bara göra fler kollage. Det sägs ju att man ska följa sitt hjärta.. Pyssla är mysigt! Visst är det här ett smart sätt att göra kalendern, som följer med en en hel del under årets lopp, lite roligare?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0