snow

Glad onsdag!



HALLÅ Bloggis!
Jag har haft en riktig gladdag idag! När jag vaknade imorse kände jag helt tvärtom. Jag hade kunnat göra vad som helst för att få sova ett par timmar till. Men efter en lång, varm dusch var jag rätt pigg och cyklade till skolan. Min första lektion var Drama. Det är något alldeles nytt för i år. Spännande. Det var riktigt roligt! Sen därefter har dagen rullat på, helt smärtfritt. När jag skulle cykla hem fick jag syn på Marcus. Jag haffade honom, tog med honom hem också kollade vi på Yesman! Hey, vilken rolig film det är! Nu ska jag fortsätta ha en glad kväll och hoppas att trycket mellan skulderbladen (konstigt det egentligen är att ha ont där) är puttsväck imorgon! Kramkalas till Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0