snow

Ingen pluggsöndag!



Jag sitter här med hög musik i lurarna och läser bloggar.
Gillar det. Ett par böcker, som jag lånade häromdagen om imperalismen (som jag ska skriva en uppstas om), ligger här brevid mig. De skriker läs mig! men jag känner mig duktig endast av att ha tagit tummen ur och lånat dem. Så pluggångesten känner jag inte av - SKÖNT! Just nu jag ska bara göra precis det jag känner för och inget annat. (Och tro mig, på min vill-göra-lista finns inte "plugga imperalismen") Livet är för kort för att slösa bort! Ha nu en fantastisk fin söndag Bloggis!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: MEN! Varför då? Varför kan hon inte?

2011-01-16 @ 15:11:05
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0