snow

Just do it!

Jag har alltid gillat Nike's motto. Just Do It. Iallafall, det var inte det jag skulle säga. Det bara föll sig naturligt. Maja frågade mig imorse om jag ska med och träna i eftermiddag. Utan att verka allt för lat, men när man har lov försvinner det här träningsuget mer eller mindre. Så jag svarade Maja lite tveksamt, att jag får se hur jag gör. Men jag tänkte för mig själv att jag ändå ska göra det. Därför slängde jag på mig träningskläderna direkt liksom. Det ger mig en skjuss framåt och det hade känts urlöjligt att hoppa träningen - nu när jag ändå är klädd för det.  



Så om en halvtimme ska vi gå på spinning är det tänkt och jag skulle gärna vilja testa min nya pulsklocka som jag fick i julklapp. Saken är bara den att jag förstår mig inte på hur den fungerar. Jag är ingen hejare på att läsa bruksanvisningar - även om jag vet att de kan vara till stor hjälp ibland. Men det finns bara fem knappar på klockan så jag hinner inte fiffla fram anvisningarna innan jag tänker - men det här ska du klara på egen hand Annie! Men så gör jag ju ändå inte det. Ja, jäkligt svårt jag har det, va? Stavas: i-landsproblem. I know.  

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Haha! Shit vad konstigt och läskigt!! Vi måste tänka likadant kvalms ;) pussas

2011-01-05 @ 22:09:56
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0