snow

Klassfest!

 

Här hittade jag en bild på mina "lika som bär"-killar. Jonathan Lejonhjärta och Jonas KällMAN Och nu när jag ser dem brevid varandra så kan jag ju inte påstå att deras frisyrer är särskilt lika. Då var Ebbas "lika som bär"- påstående oootroligt mycket bättre.

Hallå alla glada! Och ett ännu större hej till alla sura!
 Efter skolan idag drog jag till stan för att hitta något att ha på mig ikväll. Jag ska nämligen på klassfest. Det ska bli riktigt roligt! Men tyvärr fann jag inget så jag ska, efter detta blogginlägg, rota i min gadrob och hoppas hitta något som inte känns allt för använt och tråkigt.. Ja ja. Hoppas du får en härlig fredagkväll. Den som ska fira in helgen på ett lugnt sätt har ju en rolig tv-kväll att se fram emot. Först semifinal i handboll (HEJA SVERGIE!) och sen Let's DanceTrevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Jag tyckte faktiskt inte att dom var lika varandra ;) Jag håller då med att mitt "lika som bär" var mer lika ;) Hoppas du får det roligt på klassfesten! :D Vi får ses någon dag nu! Jag saknar dig väldigt mycket! <3 Pusss

2011-01-28 @ 17:38:31
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Okej då ska jag lyssna på den! :D tack!!

2011-01-29 @ 11:47:27
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0