snow

Lång sovmorgon!

Goddag och trevlig lördag önskar jag dig Bloggis! Jag trodde inte mina öron när Adam knackade på min dörr "imorse" och sa att klockan var tolv och att det var minsann dags att kliva upp! Har jag någon gång sovit så länge? Svar: NEJ! Annie sover aldrig mer än till tio om inget speciellt har hänt natten innan. Och det hade det inte. Vi hade lite gäster här igår kväll men jag kom i säng vid halv två, precis som alla andra kvällar nu på lovet. Och ändå vaknade jag tolv!!



Maja ringde 12.03 (EXAKT) och frågade en yrvaken Annie vad det var för fel på henne. Haha. Nej inte riktigt. Men när jag sa hur länge jag sovit kom Maja lite bort sig och hamnade i, om ett så mindre, chocktillstånd. Dock återhämtade hon sig snabbt och frågade om jag skulle med till gymmet. Svaret bleb ja och där är jag nyss hemkommen från. Det var min början på den här lördagen. Hur har din lördag varit hitentills Bloggis, i snöslasket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0